蕭雅軒

請問蕭雅軒有一首歌

北極星 深入海 別躲藏 把愛找回來 麻煩請告知我相關歌詞和線上歌曲謝謝
那是COCO李玟的月光愛人我醒來 睡在月光裡 下弦月 讓我想你不想醒過來 誰明白 怕眼睜開 你不在愛人心 深入海帶我去 把它找回來請愛我 一萬年 用心愛(愛是月光的禮物) (我等待天使的情書)(說你 愛我)我願為了愛沉睡 別醒來永恆哪 在不在怪我的心 放不開北極星 帶我走 別躲藏 把愛找出來我愛你 每一夜 我等待(等你)我的心 為了愛 睡在月之海孤單的我 想念誰 誰明白(我在月光下流淚) (也在月光下沉睡)(沒有 後悔)等待真心人把我吻醒(我在睡夢中一天) (也是在回憶中一年)(說你 愛我)我願為了愛沉睡 到永遠If the sky opened up for meAnd the mountains disappearedIf the seas run dry turned to dustAnd the sun refused to riseI would still find my wayBy the light I see in your eyesThe world I know fades away but you stayAs the earth reclaims its dueAnd the cycle starts anewWe'll stay. alwaysIn the love that we have shared before timeIf the years take away Every memory that I haveI would still know the wayThat would lead me back to your side.The North Star may dieBut the light that I see in your eyesI would still find my wayBy the light I see in your eyesThe world I know fades away but you stayAs the earth reclaims its dueAnd the cycle starts anewWe'll stay. alwaysIn the love that we have shared before timeIf the years take away Every memory that I haveI would still know the wayThat would lead me back to your side.The North Star may dieBut the light that I see in your eyesWill burn there alwaysLit by the love we have shared before timeWhen the forest turns to jadeAnd the stories that we've madeDissolve away One shining light will still remainWhen we shed our earthly skinAnd when our real life beginsThere'll be no shameJust the love that we have made before time 參考資料 我的CD
這首不是蕭亞軒唱的吧是李玟唱的吧1.月光愛人([臥虎藏龍]主題曲)作詞:易家揚 作曲:譚盾/Jorge Calandrelli 演唱:李玟我醒來 睡在月光裡 下弦月 讓我想你不想醒過來 誰明白 怕眼睜開 你不在愛人心 深入海帶我去 把它找回來請愛我 一萬年 用心愛(愛是月光的禮物) (我等待天使的情書)(說你 愛我)我願為了愛沉睡 別醒來永恆哪 在不在怪我的心 放不開北極星 帶我走 別躲藏 把愛找出來我愛你 每一夜 我等待(等你)我的心 為了愛 睡在月之海孤單的我 想念誰 誰明白(我在月光下流淚) (也在月光下沉睡)(沒有 後悔)等待真心人把我吻醒(我在睡夢中一天) (也是在回憶中一年)(說你 愛我)我願為了愛沉睡 到永遠

你說過愛我一萬年,愛我一萬年歌詞,你說過愛我一萬年 誓言變成了謊言,妳說過愛我一萬年,愛我一萬年改編,說過愛我一萬年,你說過愛我一萬年歌詞,你說會愛我一萬年,陳興瑜-你說過愛我一萬年,你說你愛我一萬年愛我 一萬年,earth,月光,the light,COCO,月之海,The North Star,李玟,the cycle,sky

歌名|動態歌詞|樂譜|畢業|男女合唱|音樂|廣播|網址|歌手|情歌|專輯|老歌|副歌|語法|梁靜茹|女主角|MV|蔡依林|卡拉OK|台語歌|悲傷|樂團|歌詞|小豬|鋼琴譜|男主角|五月天|新歌|大陸|

蕭雅軒
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1405111204152如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 玩樂天下 的頭像
    玩樂天下

    玩樂天下

    玩樂天下 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()